Jäsenmaksut

Liittymällä Klassisen ratsastuksen seuraan tuet yhdistyksen toimintaa ja edistät lajin asiaa Suomessa. Yhdistys ja siihen kuuluvat jäsenet järjestävät tapahtumia ja kursseja eri puolella Suomea.

Vuoden 2023 jäsenlaskut lähettää SRL. Ne tulevat SRLlän jäsenten osalta myös jäsenhuoneeseen ja paperiset versiot saattavat tulla oma.postiin, jos on tilannut paperittoman laskutuksen.

KlaRan jäsenyys

Voit liittyä kannastusjäsennimikkeellä Klaran jäseneksi. Olet täysivaltainen Klaralainen, mutta et kuulu kauttamme SRL:ään. Saat oikeuden äänestää ja vaikuttaa seuran yleiskokouksissa. Sinulla on oikeus osallistua jäsenhintaan yhdistyksen kursseille ja tapahtumiin. Ja voit tilata jäsenille suunnattuja seuran myyntituotteita. Lisäksi pääset seuran jäsensivuille ja siellä lukemaan seuran tiedotteita, sekä osallistumaan keskustelupalstan keskusteluun.

KlaRan jäsenyys 2023 on 30 euroa/henkilö (ns. kannatusjäsenyys).

KlaRan + SRL:n jäsenyys (2023 hinnasto)

Seuran jäsenyys liitettynä Suomen Ratsastajainliiton jäsenyyteen tarjoaa kattavan vakuutusturvan ja muut edut.

- SRL seniori 71e (SRL osuus 54e)

- SRL juniori 56e (SRL osuus 47e)

- SRL perhejäsen seniori 43e

- SRL perhejäsen juniori 39e

2009 Vihti

Liity jäseneksi!

Uudeksi jäseneksi voit liittyä nettisivujen Liity-lomakkeella tällä sivulla.

Kilpailuluvat

KlaRan ja SRL:n jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus osallistua ratsastuskilpailuihin KlaRan edustajana.
SRL:län jäsenedut

Jäsensihteerin yhteystiedot:

Jos jäi kysyttävää, ota yhteyttä!

Sara Autelo