Tietosuoja

Klassisen ratsastuksen seura Klara ry kerää jäsentiedot jäsenrekisteriin jota ylläpitää Suomen Ratsastajainliitto ry. Tämä rekisteri päivittyy vain jos jäsenet ilmoittavat muutoksista.

Jokaisen omalla vastuulla on pitää huolta siitä, että seuralla on tiedossa jäsenelle toimiva sähköpostiosoite. Suuri osa tiedon kulusta tapahtuu sähköpostitse.

Seurassa jäsentiedoista vastaa Sara Autelo.

Klassisen ratsastuksen seura ei luovuta jäsenrekisterin tietoja ulkopuolisille.

SRL:llä on oma jäsentietoihin liittyvä tietosuojaseloste, johon viitataan myös Jäsentietojen käsittelyn tietosuojaselosteessa.

PDF-tiedosto40341_Rekisteriseloste.pdf (29 kB)
Suomen Ratsastajainliitto, rekisteriseloste, henkilötietolaki voimassa 24.5.2018 asti
PDF-tiedostoTietosuojaseloste_KlaRa.pdf (69 kB)
Tietosuoja- ja rekisteriseloste, KlaRan käsittelemät henkilötiedot 25.5.2018 alkaen